Rýchly prístup

Ktorá verzia zariadenia na domácu automatizáciu je kompatibilná s Apple HomeKit?

Každá generácia zariadení musí prejsť špecifickým procesom certifikácie.

  • Súčasný proces certifikácie sa vzťahuje na zariadenie TaHoma® 2. generácie, teda na aktuálnu verziu, bez ohľadu na to, či už zariadenie TaHoma® vlastníte, alebo si kupujete nové zariadenie.
  • TaHoma® 1. generácie a Somfy box (oba štvorcového tvaru) a TaHoma® DIN-Rail V1 nie sú kompatibilné.

Novovyrobené zariadenia TaHoma® (vrátane zariadenia TaHoma® switch a TaHoma DIN Rail V2) boli aktualizované tak, aby zahŕňali špecifikácie HomeKit:

  • Zariadenie TaHoma® musí mať certifikát MFI (Made for iPhone, licenčný program spoločnosti Apple).
  • Každé zariadenie TaHoma® má jedinečný kód HomeKit (nastavovací QR kód), ktorý zabezpečuje prepojenie so systémom HomeKit.

Kód pre nastavenie je k dispozícii pod každým zariadením a vo vnútri balenia.

Ak už máte doma zariadenie TaHoma® (alebo si zaobstarávate zariadenie bez údajov HomeKit): bude fungovať tiež. Stačí použiť aplikáciu TaHoma® na pripojenie k HomeKit (pozrite si pokyny pre HomeKit priamo v aplikácii TaHoma®).