Rýchly prístup

Žiadosť o odstránenie

Chcel by som požiadať firmu Somfy, aby vymazala môj účet a všetky moje s tým súvisiace osobné údaje.

V súlade s platnými predpismi chcem požiadať, aby bol môj účet vymazaný a všetky osobné údaje, ktoré sa ma týkajú, nachádzajúce sa v počítačových súboroch a manuáloch firmy SOMFY.

Vymazanie mojich osobných údajov bude konečné.

Odoslaním tejto žiadosti rozumiem, že bude mať za následok

  • odinštalovanie a nemožnosť používať moje produkty a služby vrátane mojich profesionálnych bezpečnostných služieb (vzdialené sledovanie, asistencia, nahrávanie videa atď.)
  • nemožnosť prístupu k mojim rôznym inštaláciám cez moju aplikáciu
  • zastavenie upozornení v prípade varovania
  • zničenie mojich videozáznamov
  • nemožnosť opätovne pristúpiť k mojím údaje neskôr
  • nemožnosť prístupu ku všetkým mojim aplikáciám SOMFY (Somfy Protect, Tahoma, Thermostat, Somfy Keys, stránka elektronického obchodu atď.)

Odporúča sa, aby som nežiadal o odstránenie svojho účtu Somfy, ak:

  • mám rozpracované objednávky produktov SOMFY. Vymazanie nebude mať za následok zrušenie objednávky ktorá už je v priebehu doručenia, ale mohlo by to spôsobiť technické problémy.
  • chcem naďalej používať produkty alebo služby SOMFY.

Vymazanie navyše nebude možné, ak bude mať spoločnosť SOMFY zákonnú povinnosť uchovávať moje údaje.

Ak si už neželám dostávať e-mailovú komunikáciu, tu zadám svoju žiadosť

Ak sa moja žiadosť o vymazanie týka iba niektorých mojich osobných údajov, tu uvediem svoju žiadosť